Boende+liftkort Bad Gastein till behövande

Coffan

Medlem
Tjao

Jag kommer att bege mig hemåt från Bas Gastein runt slutet av Jan och i och med det kommer en sängplats att frigöras hos mina kompisar, vilka stannar säsongen ut.
Detta är lite preliminärt och vi har lite olika beondealternativ men inte bestämt oss än, så lite intressekoll om någon skall ner runt slutet av Jan och behöver någonstans att bo:)
Går även att lösa ett riktigt bra pris på säsongskortet!

Som sagt, hör av dig vid intresse så får vi se senare vilket boende vi väljer!

//ChrisT

Tja!!
Jag är jätte intreserad av ditt boende och liftkort!
maila mig om mera infromation la_andersson@home.se
hur får jag lättast tag i dig? Jag är en tjej, 25 år och kan ta mig till bad gastein närsomhelst!!
Som sagt, hör av dig!
//Linnea

Hej
Jag är supersugen på att göra en säsong, men jag har jobb här hemma fram till slutet av januari, så det hade varit helt perfekt om jag kunde ta över din plats! = jag är mycket intresserad! Jag gjorde säsong även förra året och det bara kliar i fingrarna efter att komma iväg igen, så jag blir grymt glad om du hör av dig!
/ Sanna

Tjena!
Intresset är på topp! Grymt sugen att stanna kvar i alperna efter den 15-16 januari och säsongen ut. Boende och liftkort hade varit varit helgjutet! Åker mest snowboard men även skidor. Åker själv så hade varit gött att fixa boende med trevligt folk innan jag är på plats.
/Martin
mskarback@gmail.com

Jag kommer skriva på för en lägenhet med 9 sängplatser och kommer då finnas möjlighet att hyra sängplatser eller eventuellt hela rum för 4000 per sängplats i månaden dvs 12000 mellan 8e januari och 8e april

Hör gärna av er till mig på jonatanboquist@gmail.com

Tillbaka
Topp