Boende Mayrhofen 15/16

• Trådstartare Trådstartare CII
  • Start datum Start datum

CII

Ny medlem
Boende Mayrhofen 15/16
Hej!
Är på väg att göra min andra säsong, denna gången i Mayrhofen. Då jag har fått krångel med mitt boende så måste jag leta efter någonting nytt. Är det någon som vill leta efter en lägenhet eller sitter inne på ett rum så får ni gärna höra av er!
Amanda

Senast ändrad:
Boende Mayrhofen 15/16
Hej! Har ett boende med 2 kompisar fram till 10 april, men tänkte dra hemåt runt mitten av februari kanske, det är ju rum för tre personer i och för sig men du kanske vill dra med 2 kompisar...? Hör av dig om du är intresserad!

Jonathan

Boende Mayrhofen 15/16
Hehe, sitter på Gastof Zillertal i skrivande stund :) Vi kan bo här ett tag till men det blir ganska dyrt i längden (har ingen säsongslägenhet) Men det kan ju vara intressant om vi skulle hitta något tillfälligt fram tills ni drar.
//Jenny

Boende Mayrhofen 15/16
Okej, vi bor på Mayrhofen experience. Aja det löser sig säkert, kryllar av lägenheter här vid experience vet inte hur många som hyr ut eller om dom går att hyra en längre tid dock :)

Boende Mayrhofen 15/16
Gött, men vi kanske kan svänga förbi er imorrn någon gång och kolla om det finns något boende kvar på/vid experience. När passar er?

Boende Mayrhofen 15/16
Gör så, tror tyvärr det är fullt här men inte säker så gör det. Ni kan skriva till dom på facebook också(mayrhofen experience), runt 12 är vi väl här tror jag...

Boende Mayrhofen 15/16
Hej!

Söker boende i Mayrhofen och i närheten från mitten av Januari till sluten av säsongen. Om nån av er söker en kul roomie eller har nån form av ideer om lägenheter skulle de vara extremt välkomna:) pm mig om ni är intresserade att ha en schysst säsong:))

Boende Mayrhofen 15/16
Jonathansvedberg, är grymt sugen på att ta över lägenheten.. Behöver dock folk att dela den med. Hör självfallet av mig om jag hittar någon och hoppas att du gör likaså.. GLHF!!

Tillbaka
Topp