Boende Monte Rosa (Champoluc, Gressoney)

ett_Hund

Ny medlem
Tjo! leter efter nagon att dela boende med har nere fran och med nu fram till slutet av Mars. Ar redan pa plats har nere och har inga krav alls mer an tak over huvudet och en ytterdorr=) hyr garna en sang, soffa eller lite golv=) i ovrigt ar jag en trevligt kille som tvattar mig och respekterar andra manniskor. Det ar lite trixigt med internet har sa ring garna pa tel.nr. +393494239310
Hare gott // Christian

Hej

Jag och en kompis hade tänkt att vi skulle ner till Gressoney i mitten av februari och stanna ett par veckor. Vi har en så länge bara hittat ganska dyra boendealternativ. Vi är absolut intresserade av att dela, allt för att få till det så billigt som möjligt. Hur har det gått med boende? Jag tänkte att jag prövar att svara på nätet, men jag ringer väl och kollar också.

Tjena, har sjalv samma problem med boendet.. allt billigt har gatt och just nu bor jag pa ett bed and breakfast.. lite dyrare an jag hoppats pa da jag tankte stanna till slutet av Mars. Dock ar detta det billigaste boende jag hittat hittills sa ska ni bara vara nere i tva veckor kan ni ju kolla med "Da Diuk" i jamforelse med hotell och liknande ar det hyggligt billigt. Sjalv maste jag dock hitta en ny sangplats sa fort som mojligt (hellst denna vecka) innan min budget gar at skogen helt=/

Tillbaka
Topp