Boende Revelstoke?

Boende Revelstoke?
Hej ær det någon som vet om något boende i Revelstoke?Hade eventuellt tænkt att åka dit i børjan av februari.Allt av intresse!

Mvh

Dan
 
Senast ändrad:
Boende Revelstoke?
Boende har ar sjukt svart att hitta. om du kommer i feb kommer det vara svart att hitta nagonstans hyfsat att bo. dock finns det manga motell inne i stan som tar emot langtidsbesok. Lite dyrare dock men inte helt hutlost.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp