Patrik_nyren Medlem 2004-12-01 Boende: Rossland/ Red.mtn #1 Jag har en kåk i rossland att fylla. Fullt utrustat hem, 3-4 sängplatser kvar.
M mrdave Medlem 2004-12-02 Boende: Rossland/ Red.mtn #2 hur länge komemr du vara där? vad ligger hyran på?