Boende, rumskompis/ar för en hel säsong i alperna.

fortifer

Ny medlem
Tjenare !

Är lite sent ute men det blir så när man precis slutat lumpen och inte lyckas anpassa sig till vardagliga livet.

Jag söker boende och eventuella rumskompisar/reskompisar över hela alperna, spelar ingen roll var, med början i januari.
Planen är att stanna hela säsongen ut men vi får väl se vad som händer.

Jag blir 21 bast i slutet av januari och har precis muckat, är redo för vad civila livet har att erbjuda.
Åker skidor och bräda, tänker lära mig telemark
Är nog sjukt lätt att bo med vad jag kan tro, är bra på att kompromissa men säger till något är helt upp åt väggarna.

Min mail: calle_stromberg@hotmail.com

Väl mött kära vänner

Calle

Tja calle!
Jag är som du också helt sjukt sugen på en säsong men också lite sent på det. Kom hem från asien häromdan men tänkte fira jul o nyår hemma sen drar jag gärna iväg till Alperna. Säsongade i st anton förra året och det var skitbra men känner ändå att jag skulle vilja testa ngt nytt, kanske zell am see. Behöver du jobba nåt el tänkte du mest glida? Hör gärna av dig!
Cissi

Hoj Calle o Cissi!
Fler som ligger i startgroparna till i januari! Jag ska också ner nån gång i början av året, första säsongen i alperna för mej, men har inte kommit på vart än, funderar på avoriaz/morzine men inget är spikat

Just nu letar jag mest boende och jag lär nog ha is i magen å hoppas på att hitta nåt jobb på stället ;-)
Cissi - vet du hur det är att hitta jobb på plats? (nejnejnej inte heltid, bara extra) Har fått intrycket av att det inte verkar vara helt omöjligt.
Hur dant är zell am see? Kanske vore intressant

Ha det bra och hör gärna av er!
/jen

Tjabba Calle.

Jag är i Val d'isere nu och har boende fram till januari sen blir vi utkasstade jag och en till och söker nytt nu. behöver eventuellt ha nån mer i lägenheten då för att dämpa priserna lite.

äru sugen på valdi så hör av dej. De e helt galet iaf:D

s_ara89@hotmail.com

//sara

tjena calle, ar nere i chamonix nu och letar boende, kan handa att vi behover nagon at dela lagenhet med nar vi val far tag i en, eller om du far tag i en sa hor garna av dig!

// phil

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp