Boende Saalbach?

e-jones

Medlem
Boende Saalbach?
Hej,

Jag och en kompis planerar att åka ner till Saalbach, eller någon skidort i närheten så snart som möjligt. Vi undrar då därför om det är någon som har platser över i något boende, eller om det är någon som har hört om det finns något ledigt?
tackar på förhand,

ha d gött

Emelie & Stina
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp