Boende/skidsällskap Bad Gastein Play street 19Feb

Freeridefredde

Aktiv medlem
Boende/skidsällskap Bad Gastein Play street 19Feb
Hello

Tänkte kolla om det var nått folk i BG som kanske hade en säng över eller två under helgen 18-20 feb.
Jag och min rumskamrat tänkte åka å kolla på Red Bull Play Street, å kanske festa lite också, därav sängplatsen.
(Kan släpa med madrass om vi behöver :-)

Vi bor i Kaprun, 50min bort med bil, så det är inte hela världen om vi måste köra hem sen på kvällen. Om det inte finns någon sovplats, så kanske bara skidsällskap över dagen vore nice, så kan vi checka in vad BG har att erbjuda.

/Fredrik
ps. Kan bjuda på en platta bärs, å ev. middag om ni inte är 8 pers mot sovyta.
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp