Boende sökes i Avoriaz, Morzine eller Flaine
hej gott folk!
jag och en eller två vänner söker nu boende i avoriaz eller flaine för 25-30 april. vi reser den 30, så det är bara för fem nätter. om det är någon som har boende att hyra ut, vet nån som har nåt att hyra ut, eller vet något bra och billigt ställe man kan bo på vore det väldans hyvens om ni ville höra av er!
vi är två fantastiska unga män (låter gay, det är vi ej), eventuellt också en fantastisk tjej, ingen av oss röker och vi är bara där för att åka skidor och dricka öl på afterski. slarvar gör vi inte.
hjälp oss! pretty please!
jag och en eller två vänner söker nu boende i avoriaz eller flaine för 25-30 april. vi reser den 30, så det är bara för fem nätter. om det är någon som har boende att hyra ut, vet nån som har nåt att hyra ut, eller vet något bra och billigt ställe man kan bo på vore det väldans hyvens om ni ville höra av er!
vi är två fantastiska unga män (låter gay, det är vi ej), eventuellt också en fantastisk tjej, ingen av oss röker och vi är bara där för att åka skidor och dricka öl på afterski. slarvar gör vi inte.
hjälp oss! pretty please!
Senast ändrad: