Boende sökes i Chamonix eller Verbier!

komik

Ny medlem
Boende sökes i Chamonix eller Verbier!
tja. ja och min tjej kompis söker boende i Chamonix eller i Verbier.
Vi hade inte tänkt att stanna hela säsongen.
tänkte kolla om någon vet var man kan fixa en lägen het eller om det finns någon som behöver fler i sin lägenhet.
ha de gött/ Ulf
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp