pluppeliplupp
Ny medlem
Boende sökes i Whistler!
Hej! Är det någon som behöver 2 personer till i sitt boende i whistler från ca 16e januari?? Vi är 2 ootroligt snälla och skötsamma tjejer som desperat letar efter nånstans att bo och är beredda att betala en saftig summa riksdaler för lite tak över huvuvdet! =) Eller är det helt enkelt bara någon som har något tips om vart vi skulle kunna finna oss ett boende??
/ Keep in tuch!
/ Keep in tuch!