Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja vi är två killar som tänkt åka ner till Val d'idsère runt den 28:e dec, tänker försöka stanna hela säsongen ut. Någon som har plats i boendet? hör av dig gustav/ 0704952688
Jeg har et par ledige leiligeter i Valdi. Skal ned ved Jul. Best er at finne andre 2, eller 3 pers, fordi nestan alle steder er for 4 pers, 5 maks. Det blir biligste, Jeg har bilder, skal sende dem. Ha det bra grube.