Boende sökes whistler el. fernie

ellay

Ny medlem
Boende sökes whistler el. fernie
ahhhhhhhhhhh, äntligen... är kass på datorer (men har andra bra sidor) I ca en månad har jag fösök å letat efter var man ska gå in för att göra ett inlägg..hihi ! Nu är jag här, bra...

10 jan, flyger jag över atlantentill vancouver, ska till whistler eller fernie. Men har inte fixat boende än.. det enda jag behöver är tak över huvudet, nå mjukt att ligga på o några funky kombos. Så är du snäll nog, så svara...


Ha det gött!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp