Boende St Anton 12/13

KarlJohan

Ny medlem
Boende St Anton 12/13
Tjena!

Är en skön kille från Göteborg som tillsammans men en polare tänker dra en skid säsong i St Anton 12/13.
Vi är alltid glada, duktiga på skidor och ser fram mot en go vinter.

Vi söker själv boende i St Anton men har kontakter som antagligen kan lösa boende. Dock vill vi helgardera oss
och slänger därför ut en tråd för att dra ihop några fler och dela boende.

Det vi söker är: Boende under säsongen, alla förslag är välkomna.

Det vi eventuellt kan erbjuda är boende tillammans med oss utifall att våra kontakter kan lösa ett boende.
Därför kan även ni som är intresserade av att dela boende fast står utan lägenhet även höra av er.

Tveka inte att höra av er, men det vi önskar isf är att ni beskriver kort vem ni är :)

Boende St Anton 12/13
Tjena KarlJohan! Vi är 2 grabbar på 19 år från Stockholm som glider ner med bil till St:anton den 30 November! Vi har bokat boende för första veckan men inte lyckats få tag i mer än så! Vi skulle vara intresserade av att dela boende!

Kort sagt om oss är väl att båda har växt upp i Stockholms innerstad, gått ut gymnasiet i våras och har i hela våra liv sysslat med sport. Jag kör skidor och polaren (Fredrik) gör bräda. Skidåkning är något som vi båda har sysslat med sedan barnsben och har mest hängt i Åre på loven, men också orter som St:anton, Bad Gastein och Val Thorens. Vi har planerat att spendera hela säsongen nere i Anton och är jävligt pigga på både skidåkning och Fest!

Hör gärna av dig vid vidare intresse!

MVH

Joachim Nilsson

Boende St Anton 12/13
Hej.

SNE & SNÖ Skirejser har lediga sängplatser i vår guidelägenhet i St Anton. Den nyrenoverade lägenheten är stor och har plats till sex personer. Lägenheten ligger centralt i St Anton.

Priset för en sängplats ligger mellan 17 000 och 19 000 SEK i perioden 5/1 till 1/5.

Vi erbjuder också transport ned till St Anton för 1 200 SEK i minibuss. Bussen avgår från Köpenhamn till St Anton 16/12 eller 4/1.

Är detta intressant kan du kontakta Martin på telefon +45 7023 1819 eller martin@skirejser.dk

Glada Hälsningar
Lisa
lisa@skirejser.dk

Boende St Anton 12/13
Skriv ett mail till martin@skirejser.dk och berätt lite mer om dig själv. Vi har fått många ansökningar och ska titta igenom dem i eftermiddag. :-)

Boende St Anton 12/13
Oj vad sugen jag blev på att dra ner till st anton nu, ni borde kolla i pettneu, sjukt mysigt, bodde mycket svenskar där förra året, det brukar vara lite billigare och lättare att hitta boende där.

Boende St Anton 12/13
Hej!

Jag ska ner till anton i år igen, var där för två år sedan på säsong. Letar efter en sängplats för säsongen i år. Om ni hittar något och behöver fylla ut så är jag väldigt intresserad. Jag älskar att städa kan jag tillägga.

Mvh
Mathias

Tillbaka
Topp