Boende St Anton finnes

PlunTzkY

Medlem
Boende St Anton finnes
Har fått tag på ett boende i St Anton (St Jakob).

Det är litet men fräscht på 20 kvm, fräscht och fint badrum med dusch, 2 sängar, kabel-tv, ett litet kök med kylskåp o matlagningsmöjligheter. Gratis parkeringsplats, 100 meter till skidbuss-stationen. Tänkte även skaffa trådlöst internet.
Tillgängligt från januari och sen sesongen ut.

Hyran för hela säsongen är 2200€, dvs 20 lakan, eller 5 lakan i månaden utslaget på 4 månader per skalle.

Jag är där för att åka massor med offpist, tackar inte nej till en öl eller två men det är skidåkning i fokus, och det vore kul om du har samma inställning.

Boende St Anton finnes
tjena.

Är mycket intresserad av boendet. Kommer till st.anton 1 januari skulle jag tro
svara gärna på even_jahren@hotmail.com.

Boende St Anton finnes
HALLÅ hallå

ska ner till anton den 9:Jan och blir där till 5:e april så jag letar efter ett litet krypin...

hör av dig om platsen finns kvar henrik_finck@hotmail.com

Boende St Anton finnes
Hejsan.

Vi aer tva svenska killar som kommer ner den 12e.
Vi skulle jaettegaerna bo hela saesongen hos dig.

maila hawial@gmail.com

Boende St Anton finnes
Hej vi är två tjejer som letar boende i st anton. Finns rummet fortfarande tillgängligt, vi kommer den 30e. Vi skulle jättegärna vilja bo hos dig hela säsongen, snälla hör av dig!

annafredriksson@live.se

Boende St Anton finnes
tjena! vi är 2st som kommer ner 6e januari och behöver ett boende. har precis samma tänk som du om skidåkning;) hör av dig om det finns plats kvar/calle

carl.nordenhed@telia.com

Boende St Anton finnes
tänkte ni ovanstående skeda en hel säsong ? och leva 3 pers i 20 kvm,, låter tight asså :)

Boende St Anton finnes
Skulle gärna hoppa in hos dig. Här för skidåkningen. Kommer även resa runt på en del tävlingar då du får lägenheten för dig själv vilket kan va soft!
Adam 0730343363

Boende St Anton finnes
Skulle gärna hoppa in hos dig. Här för skidåkningen. Kommer även resa runt på en del tävlingar då du får lägenheten för dig själv vilket kan va soft!
Adam 0730343363

Boende St Anton finnes
Jag är enormt sugen på att komma ner och drar bums om jag bara har nånstans att bo! Vill bara åka skidor nu när det tillochmed snöar i Paris.
malin_90a@hotmail.com

Boende St Anton finnes
Tack så mycket alla som visat intresse! Boendet är taget och betalat nu, men jag önskar er lycka till i boendejakten och hoppas vi ses i snön!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp