Boende St. Anton

eddi

Ny medlem
Boende St. Anton
Hej,

vi är 4 kompisar som skall ner till (hopperligen) st. Anton en vecka i mars. Nu söker vi boende. Vill hyra en lägenhet (eller iallafall ha tillgång till kök) samt vara realtivt i centrum/ nära liftar! Vi har sökt på hemisdan, men inte hittat något bra, så därför frågar jag er. Har ni några bra tips på lager?

Tackar på förhand och ha en riktigt god jul!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp