K KE Ny medlem 2009-12-28 Boende st.anton #1 Vi är två grabbar som kommer ner till st.anton 27/1 och letar boende för resten av säsongen är det någon som har något ledigt? eller har några tips? Vi är två utåtriktade studenter 23 och 24 år som älskar att åka skidor
Vi är två grabbar som kommer ner till st.anton 27/1 och letar boende för resten av säsongen är det någon som har något ledigt? eller har några tips? Vi är två utåtriktade studenter 23 och 24 år som älskar att åka skidor