Boende st.anton

  • Trådstartare Trådstartare KE
  • Start datum Start datum

KE

Ny medlem
Boende st.anton
Vi är två grabbar som kommer ner till st.anton 27/1 och letar boende för resten av säsongen är det någon som har något ledigt? eller har några tips?

Vi är två utåtriktade studenter 23 och 24 år som älskar att åka skidor
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp