Boende St Anton!

Sofia_Pio

Ny medlem
Boende St Anton!
Hejsan!!

Jag och en kompis tänkte åka ner till St Anton om en vecka och tänkte stanna ett par veckor. Är det någon som kan tipsa om något billigt boende eller som har lite extra plats över som vi skulle kunna få hyra?

Hör av dig till mig antingen här eller på:
elofsson.sofia@gmail.com

Mvh

Sofia Elofsson
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp