boende St. Anton

boende St. Anton
hej

har fått tag på en lgh i st. anton perioden första december till första maj. vi e redan tre stycken men behöer nu en till att dela med. någon som e intresserad? hör av er på criss_sw@hotmail.com

boende St. Anton
Såg att ni sökte en rumskamrat, nu e det ´tyvärr såhär att vi e två som har tänkt att sticka ner där, men man kan kanske trycka in sig ändå. E ni intresserade så e det bara att höra av sig till mig
M.v.h
Fredrik Nilsson

boende St. Anton
jag vill bo med er!!!
Om ni har någon plats över får ni gärna höra av er till mig. Vem är då jag? 27-årig Viktor studerande i uppsala med bakgrund som kock (vädjar till era strupar) som vill ner å bränna lite lagg (skidor å telisar). Hör av er om det passar.

Viktor 070-529 56 56, rotkiv76@hotmail.com

boende St. Anton
hej, vi är två stycken 19 åriga tjejer från stockholm som inte fått tag på¨nåt boende i st anton men är väldans sugna. om man kan tänkas tränga in två till i lägenheten är vi väldigt intresserade.
hör gärna av er,
maria
maria_ehnhage@hotmail.com
tel: 08-756 26 58

boende St. Anton
tjena! ja letar boende i st anton! tänkte iofs inte dra förens typ första januari...men ja e grymt skoj å ha me sig!! skrik till om ni vill ha me en skön brud!

boende St. Anton
Hej Du!!!
Vad kul att ni har fått lägenhet.
Vi är två tjejer som också ska ner till St Anton en säsong.
Vi undrar om du kanske kan hjälpa oss med lägenhets tips. Är väldigt tacksam för all hjälp.
Behövde ni bara en till??
Har ni reden fixat jobb?

Hej hej

boende St. Anton
Tjena! Är en 20-årig telemarkare som också har tänkt att åka till St. Anton i vinter, men står utan bostad. Hör gärna av er!!/Pär

boende St. Anton
Tja!

Det där med platts över låter ju underbart! Jag hade tänkt att dra i början av december för att åka massa skidor och ha massa kul! JAg e en trevlig snubbe på 20 jordsnurr :) från stockholm. Jag är väldigt easygoing och jämnt glad. Hör av er så blir jag ännu gladare!!

// Carl-Johan
0706931791
cj.sylvan@telia.com

boende St. Anton
hej hej
skulle jättegärna vilja dela lägenhet med er. tänkte sticka ner runt den 20e nov. men jag kan sova på nån bänk till den 1a. Jag är 21 år - tjej, åker bräda, min första säsong. hör av er om ni inte redan hittat nån, verkar inte direkt vara brist på folk!!

/// Therese
0709-520386

Tillbaka
Topp