Boende, under 18år

aBjarhov

Ny medlem
Boende, under 18år
Tjena, jag och några polare funderar på att åka iväg på en skid trip i vinter.
Men problemet är det att vi är under 18 och jag hittar inte några som hyr ut stugor till ungdomar under 18.
Så jag tänkte att någon på freeride vet väll, det kan vara både i sälen och åre, helst åre.
Ge tips på någon som hyr ut eller något typ, bussbolag som arrangerar resor.
/Adam

Boende, under 18år
ekebom sa:
Word! Kan verkligen rekommendera detta boende, billigt och bra! tror vi pröjsade 250kr natten när jag och några polare var där i somras, vet inte om de e samma priser under vintersäsongen dock... Men de e grymt! Nära till backen (ligger precis bredvid bergsbanan typ, med gångavstånd till VM6an), fina rum med våningssängar, schysst allrum med en massa skid/snowboard/cykelfilmer, gemensamt kök, grymt trevlig personal osv.

Boende, under 18år
S-M-N sa:
lånar tråden, kan man boka skilodgen om man är under 18 eller är det 18års gräns
E ganska säker på att man behövde nån över 20 år för att boka, men sen att den personen inte hängde med spelade ingen roll tydligen :P så de e bara be mamma eller pappa ringa ;)

Boende, under 18år
Snyltar tråden lite!
Tror ni att det är teoretiskt möjligt att min far/mor bokar en stuga åt mig och 4 polare i sälen lindvallen?
De följer inte med utan vi ska förhoppningvis om det går åka själva.
Vi är alla 15-16.

Boende, under 18år
Bumpar tråden,

vi är ett gäng på 2 18åringar o 2 16åringar som vill boka något i åre, men vi kan inte hitta något som inte är "20+"
så vi undrar om det finns nått som tar emot gäng på 18-16 år

Tillbaka
Topp