Boende Val Thorens Finnes

pitor

Ny medlem
Hejsan

Har hittat en lägenhet för högst 5 personer i Val Thorens.
Vill höra om det finns intresse? Vi är 2 killar från skåne som ska bo där så söker nån trevliga personer, tjejer eller killar.

Vill helst ha svar så snabbt som möjligt.

Kan maila mig på peter.j.nilsson@gmail.com
eller skriv te mig här på freeride.

MVH
Peter

Hejsan. Hur länge ska ni vara i Val Thorens och hur mycket kostar lägenheten? Jag och min kompis hade tänkt dra ner i början av februari och stanna hela mars ut. Är det okej för er så kan du väl höra av dig.
///Hanna

Lägenheten har vi från slutet av november till början av maj.
Priset blir för hela tiden runt 19000/pers + en deposit som återfås efter säsongen

Det är personer som vill betala detta som är intressanta. Självklart om någon åker hem under säsongen så blir där ju platser lediga.

MVH//Peter

Senast ändrad:
Hallå!

Vi är två killar som just nu befinner oss i södra frankrike, men drar vidare till alpområdet i början av Januari. Vet inte om det är intressant då vi kommer en bit in på säsongen...
Vi stannar dock hela säsongen ut!

Mvh
Erik och Fredrik

Ska betala in en deposit snart så är det någon som e suge på att bo i lägenhet centralt i Val Thorens så hör av er så snabbt som möjligt??? Lägenheten är bokad.

MVH/Peter

hej, vi är tre tjjer som ska ner till val thorens, som är intresseraDE att bli sambos med er, ni får räna höra av er!

Hej!

Vi är två tjejer som är mycket intresserade av att dela lägenhet med er! Vi tänkte åka ner i början av februari och stanna till slutet på mars. förhoppningsvis längre. Hur mycket kostar det för två månader?

MVH Anna och Linda

Hej! Jag är faktiskt väldigt intresserad utav en lägenhet,läste någon annanstans att du hade två lägenheter, stämmer detta? Vi kanske blir några fler...Betalar man allt i förväg eller är det månadshyra?? Finns det inga platser kvar, hur hittade du denna lägenheten då, vart inne på alpservice.com men där är det minst 4000:- mer pp.
MVH//Jessica

Allt betalas i förväg, Så 19000/pers + deposit 3000/pers som återfås efter säsongen. Lägenheten är tillgänglig från slutet av november till början av maj.

Den andra lägenheten vet jag inte om den är kvar eller inte.
Denna lägenhet hittade jag genom ett engelskt bolag, va ute o sökte på nätet och sen har jag ringt runt en massa.

Där är för tillfället 3 platser kvar, då de som är sugna inte bestämt sig fullt. Så de som bestämmer sig först får också platserna.

Så ni som är sugna är bara och säga till.

Senast ändrad:
SJR, tyvärr inget eget rum, har än inte hittat något boende där man får eget rum.
Depositionen ska betalas så snabbt ni bestämt er och resten ska betalas i slutet av oktober.

Senast ändrad:
Tjena, är rätt intresserad av att komma iväg, tänkte bara höra hur ni tänkt att ta er ner dit och hem? kostnad för det?
Sen om du har koll på vad liftkortet kostar ungefär?
edit: Finns det platser kvar? en bra fråga oxå :)

Senast ändrad:
Har fått tag på en bättre lägenhet som är mer utrustad än den förra, priset är nu 19000/person för hela säsongen.

Är det inga som ska till Val T som söker boende? isf fall bara o kontakta mig så löser vi detta. Har sängar kvar.

Ha en trevlig lördag/Peter

Tjenare det låter ju toppen, Jag och en tjejkompis hade tänkt att vara i alperna och jobba från mitten av januari tills säsongen är slut.. men skicka ditt nr så kan vi snacka eller om du ringer mig 0705663306 men jag jobbar i norge från måndag tills torsdag.. ha d toppen

Tillbaka
Topp