Boende Val Thorens sökes jan-mars

karinm

Ny medlem
Hejsan!

Vi är två tjejer från Göteborg som just bestämt oss för att åka ner till V.T i mitten av januari och stanna ett tag. Hur ser chanserna ut att hitta någonstans att bo under den perioden? Vi är öppna för alla kombinationer och förslag, hör gärna av er och dela med er om information, uppskattas mkt!

Senast ändrad:
Tja! Jag har en polare som ska ner med sin flickvän som letar efter boende ganska exakt de datumen, han har dock snackat om att dra ner vid nyår men jag vet inte riktigt. Jag och mitt crew, två grabbar till, ska dock ner hela säsongen och ska försöka lösa att dom bor med oss men jag är osäker på att det kommer gå iom att vi bokar med alpservice.
Men jag kan ju snacka med honom och be honom höra av sig så ni fyller en lägenhet ihop ifall vår plan krashar.

Sjukt osäkert inlägg kanske, aja what ever kolla med aplservice.com är ju ett tips dock, vet dock inte om man kan boka månadsvis. Aja annars ses vi där nere!
Göteborg är en bra stad det, det vet jag!

Ja men det låter ju inte alls illa. Han får gärna maila till mig, moen_karin@hotmail.com om det skulle vara så att dem två behöver några att dela med, we're up for anything!

Tillbaka
Topp