Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Vald'isere med Langley
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheMegaLoser" data-source="post: 394565" data-attributes="member: 80225"><p>I La Daille finns egentligen bara lägenheter och en del liftar. Det blir lite svårare att ta sig runt i systemet från La Daille. Ingen stor sak men valfriheten om man bor centralt i Val d'Isere är större. </p><p></p><p>Vi är just hemkomna från Val d'Isere med Langley. Vi bodde på hotell Ruitor och det låg kanonbra till. Vi hade rum mot gården och blev inte störa alls av baren. Däremot var det ganska lyhört mellan rummen. Standarden på rummen var riktigt bra men de var ganska små. Det saknades också bord på rummen. Personalen var suverän</p><p></p><p>Trådlöst internet i hotellbaren/restaurangen var ett plus med. Kunde blogga hem varje dag. </p><p></p><p>Är du sugen på att se hur det såg ut v50, se <a href="http://themegaloser.travelblogg.se" target="_blank">http://themegaloser.travelblogg.se</a> och <a href="http://picasaweb.google.com/themegaloser/ValDIsere2007" target="_blank">http://picasaweb.google.com/themegaloser/ValDIsere2007</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheMegaLoser, post: 394565, member: 80225"] I La Daille finns egentligen bara lägenheter och en del liftar. Det blir lite svårare att ta sig runt i systemet från La Daille. Ingen stor sak men valfriheten om man bor centralt i Val d'Isere är större. Vi är just hemkomna från Val d'Isere med Langley. Vi bodde på hotell Ruitor och det låg kanonbra till. Vi hade rum mot gården och blev inte störa alls av baren. Däremot var det ganska lyhört mellan rummen. Standarden på rummen var riktigt bra men de var ganska små. Det saknades också bord på rummen. Personalen var suverän Trådlöst internet i hotellbaren/restaurangen var ett plus med. Kunde blogga hem varje dag. Är du sugen på att se hur det såg ut v50, se [URL]http://themegaloser.travelblogg.se[/URL] och [URL]http://picasaweb.google.com/themegaloser/ValDIsere2007[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Vald'isere med Langley
Tillbaka
Topp