Kristian83
Ny medlem
Boende var som helst från mitten av februari?
Satt på jobbet idag och kände att nu får det vara nog! Jag är 26 år och finanskrisen har stoppat upp min karriär, för tillfället trampar jag bara vatten, därför har jag nu bestämt mig för att säga upp mig från mitt själsdödande arbete, som visserligen är välbetalt, men dödens tråkigt! När jag funderade över saker att göra istället, medans jag väntar på mitt drömjobb, då slog det mig att jag kanske kunde spendera några månader i Alperna. Jag har aldrig tidigare säsongat, jag är 26 år och möjligen lite gammal i sammanhanget, har ingen erfarenhet från serviceyrken, restaurangbranschen eller liknande. Eftersom jag kom på detta nyss har jag inte kollat upp någonting egentligen. Jag känner bara att jag lätt skulle kunna flippa burgare och åka skidor några månader. Hur går jag till väga? Är det lätt att få jobb?
Jag tar gärna emot lite tips och råd från den som vill dela med sig. Och så söker jag boende från mitten av februari!
Jag tar gärna emot lite tips och råd från den som vill dela med sig. Och så söker jag boende från mitten av februari!
Senast ändrad: