N nipe Ny medlem 2004-03-11 Boende Verbier #1 Tjena! Åker ner till Verbier den 22:a och tänkte stanna ca 10 dagar. Någon som har en golvplats över?? Hör av er! Tja!
Tjena! Åker ner till Verbier den 22:a och tänkte stanna ca 10 dagar. Någon som har en golvplats över?? Hör av er! Tja!