Boende Verbier

nipe

Ny medlem
Boende Verbier
Tjena! Åker ner till Verbier den 22:a och tänkte stanna ca 10 dagar. Någon som har en golvplats över??
Hör av er!
Tja!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp