Ja, jobb är fixat men verkar inte kunna fixa boende genom dem. har varit ute på verbier.ch och kollat runt på lite lägenheter och sånt men det är ju så himla svårt när man inte känner till stället överhuvudtaget. Och dessutom åker själv så det blir VÄL gott om plats i alla typ fyrarummare och dylikt...
tack för hjälpen i alla fall!