boende verbier

annao

Ny medlem
boende verbier
hej!
jag ska ner och jobba i verbier från dec till april och letar nu med ljus och lykta efter nånstans att bo! Är det nån som har några tips eller som kanske också ska ner dit och har lust att campera ihop?
 
boende verbier
Ja, jobb är fixat men verkar inte kunna fixa boende genom dem. har varit ute på verbier.ch och kollat runt på lite lägenheter och sånt men det är ju så himla svårt när man inte känner till stället överhuvudtaget. Och dessutom åker själv så det blir VÄL gott om plats i alla typ fyrarummare och dylikt...
tack för hjälpen i alla fall!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp