Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Whistler 07 finns
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="karln" data-source="post: 183223" data-attributes="member: 61849"><p>Tjenare jag har fått erbjudande om boende för 2 i Whistler mellan jan 1 och apr 31. Men har inte kunnat boka eftersom jag åker ensam. Så är det någon som är intresserad av att hänga med och dela boende med mig så hör av er.</p><p></p><p>Jag är 22år, skidåkare från skåne. Har aldrig säsongat tidigare men har åkt en hel del på ledig tid och lov. Jag har tagit studieuppehåll från studier i luleå iår för att arbeta ihop pengar och resa i vinter. </p><p></p><p>2man boendet kostar $4650 minus en rabatt om man bokar längre än två månader, tror det är 15% men vet inte säkert. Det blir i alla fall inte dyrare än detta. Per person blir det 15159 Sek för 4 mån = 3789 kr per månad. Men som sagt blir det lite billigare med rabatten. </p><p></p><p>Boendet är i creekside 400m från creekside gondola.</p><p></p><p>Hör av er via FR-mail.</p><p>Först till kvarn...</p><p></p><p>Mvh Karl Norling</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karln, post: 183223, member: 61849"] Tjenare jag har fått erbjudande om boende för 2 i Whistler mellan jan 1 och apr 31. Men har inte kunnat boka eftersom jag åker ensam. Så är det någon som är intresserad av att hänga med och dela boende med mig så hör av er. Jag är 22år, skidåkare från skåne. Har aldrig säsongat tidigare men har åkt en hel del på ledig tid och lov. Jag har tagit studieuppehåll från studier i luleå iår för att arbeta ihop pengar och resa i vinter. 2man boendet kostar $4650 minus en rabatt om man bokar längre än två månader, tror det är 15% men vet inte säkert. Det blir i alla fall inte dyrare än detta. Per person blir det 15159 Sek för 4 mån = 3789 kr per månad. Men som sagt blir det lite billigare med rabatten. Boendet är i creekside 400m från creekside gondola. Hör av er via FR-mail. Först till kvarn... Mvh Karl Norling [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Whistler 07 finns
Tillbaka
Topp