Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Whistler 07 finns
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="karln" data-source="post: 184921" data-attributes="member: 61849"><p>Finns även möjlighet till boende för 4 pers (3 plus mig) för 13900sek för 1jan - 31apr dvs en riktigt billig månadskostnad då allt ingår (el, värme, vatten och telefon för lokalsamtal) det enda som tillkommer är en kostnad för tvätt och torktumlare som finns i byggnaden. </p><p></p><p>Kom igen nu och häng på till Whistler! Det hade varit kanonkul om 4 ensamåkare hade tagit chansen att lära känna lite nytt folk i Whistler och bott tillsammans.</p><p></p><p>Jag tror inte att det går att få tag i billigare boende med ett liknande läge hör av er så fort som möjligt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karln, post: 184921, member: 61849"] Finns även möjlighet till boende för 4 pers (3 plus mig) för 13900sek för 1jan - 31apr dvs en riktigt billig månadskostnad då allt ingår (el, värme, vatten och telefon för lokalsamtal) det enda som tillkommer är en kostnad för tvätt och torktumlare som finns i byggnaden. Kom igen nu och häng på till Whistler! Det hade varit kanonkul om 4 ensamåkare hade tagit chansen att lära känna lite nytt folk i Whistler och bott tillsammans. Jag tror inte att det går att få tag i billigare boende med ett liknande läge hör av er så fort som möjligt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Whistler 07 finns
Tillbaka
Topp