Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Whistler 07 finns
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flipfuck" data-source="post: 185280" data-attributes="member: 64311"><p>tja, </p><p>har aldrig säsongat förut heller och jag var jävligt sugen på whistler tidigare i år men sen fick jag ju reda på att det inte går å få arbetstilsstånd, så jag har börjat tänka chamonix istället. </p><p>Ska du jobba eller bara glida? sen så hade jag nog planerat att åka lite tidigare, typ början av december.</p><p>men jag har inte bestämt mig så jag är fortfarande övertalningsbar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flipfuck, post: 185280, member: 64311"] tja, har aldrig säsongat förut heller och jag var jävligt sugen på whistler tidigare i år men sen fick jag ju reda på att det inte går å få arbetstilsstånd, så jag har börjat tänka chamonix istället. Ska du jobba eller bara glida? sen så hade jag nog planerat att åka lite tidigare, typ början av december. men jag har inte bestämt mig så jag är fortfarande övertalningsbar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Whistler 07 finns
Tillbaka
Topp