Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Whistler 07 finns
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Linus9" data-source="post: 186113" data-attributes="member: 38859"><p>Tjing klack! eller vad är det man brukar säga? </p><p></p><p>Du Karl, är man för sent ute eller finns det fortfarande plats? Jag hänger i så fall mer än gärna på! Tänkte du jobba eller blir det bara åkning? Jag själv är nog mest inställd på det senare. Själv är jag 23 fyllda, åker telemark och har en säsong i Åre i ryggen. Vore som du skriver kanoners att få ihop ett gäng med soloåkare!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Linus9, post: 186113, member: 38859"] Tjing klack! eller vad är det man brukar säga? Du Karl, är man för sent ute eller finns det fortfarande plats? Jag hänger i så fall mer än gärna på! Tänkte du jobba eller blir det bara åkning? Jag själv är nog mest inställd på det senare. Själv är jag 23 fyllda, åker telemark och har en säsong i Åre i ryggen. Vore som du skriver kanoners att få ihop ett gäng med soloåkare! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Whistler 07 finns
Tillbaka
Topp