Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende whistler 2012!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vit" data-source="post: 915543" data-attributes="member: 15987"><p>Hej,</p><p>har ett stort dubbelrum i Whistler som jag vill hyra ut i november.</p><p>Antingen själv för 500 CAD eller 750 CAD för 2.</p><p>Det ligger i Alpine meadows ca: 10 min med bussen in till village. </p><p>Adressen är:</p><p>8083 Parkwood Drive,</p><p>Whistler,</p><p>BC</p><p>V0N 1B8</p><p></p><p>Perfekt om du inte har något eget boende och du vill leta boende och jobb på plats. Övriga huset bor det ett par engelsmän som har varit där många säsonger och har koll.</p><p>Hör av er på xxjacobxx@hotmail.com eller 0730-332848</p><p></p><p>/Mvh Jacob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vit, post: 915543, member: 15987"] Hej, har ett stort dubbelrum i Whistler som jag vill hyra ut i november. Antingen själv för 500 CAD eller 750 CAD för 2. Det ligger i Alpine meadows ca: 10 min med bussen in till village. Adressen är: 8083 Parkwood Drive, Whistler, BC V0N 1B8 Perfekt om du inte har något eget boende och du vill leta boende och jobb på plats. Övriga huset bor det ett par engelsmän som har varit där många säsonger och har koll. Hör av er på xxjacobxx@hotmail.com eller 0730-332848 /Mvh Jacob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende whistler 2012!
Tillbaka
Topp