K kludriak Medlem 2007-04-01 Boende Whistler sökes! #1 Tjena Vi är två pojkar som har bott i Fernie hela säsongen och vill nu till Whistler så jag undrar om nån har någon plats för oss från 15/4 till 13/5. Hör även av er om ni har boende någon del av den angivna perioden! MVH Martin
Tjena Vi är två pojkar som har bott i Fernie hela säsongen och vill nu till Whistler så jag undrar om nån har någon plats för oss från 15/4 till 13/5. Hör även av er om ni har boende någon del av den angivna perioden! MVH Martin