Boende!!!!!!!!!!!

Patrik_S

Ny medlem
Boende!!!!!!!!!!!
Allvarligt talat! folk säger att det är så himla svårt att fixa boende i tex Val diseré! Bara gå in på www.valdisere.com och gå in på deras agency!! där finns hur mycket lägenheter som helst!
visst man får la ringa eller skicka brev! men man får fan inte allt severat på silver fat! Vi ringde och fixa därifrån inga som helst problem!!!

Boende!!!!!!!!!!!
Som min polare Patrik säger det är inte svårt jag la ner 30min sen 2 dagar senare hade jag 15 lägenheter. Nu tror ni att detta va länge sen men detta va i måndags. Så sitter här IDAG den 23 på ca 15 lägenheter.
Men men det är ju helt "omöjligt" att fixa boende!

Bye bye!

Boende!!!!!!!!!!!
haha... Det är alltid lika kul med folk som ser ner på alla andra!

Med er extensiva erfarenhet av mäklartjänster, för att inte tala om antalet säsonger ni måste hunnit med redan, så skulle ni ju kunna starta en boendeservice till alla dom som inte gjort som er.

Tänk efter nu pojkar:

Gör alla som er, men tycker att dom lägenheterna är dyra, eller är ni helt unika som har internet?

Popquiz :o)

Men det är helt klart skjyst av er att dela med er av era erfarenheter på boendefixandet, fulla creds för det!!!

Boende!!!!!!!!!!!
putte_the_skibum
grejen är den att det inte så farligt dyrt, eler visst fan e det dyrt men inte där nere, det är fruktanbsvärt svårt o få tag i billigare lägenheter så det är nästan det enda sättet och göra! o nä jag har inte 31 år på nacken av säsongande, men har också mycket kompisar som säsongat i många vintrar!!!

Men tack för visat intresse :)

Boende!!!!!!!!!!!
Vill någon ha lägenheter i Val D så hör av er, kan skicka.
dom kostar från 18000:- till 30000:- för säsongen.
Och jag skickar bara kontakten!
Nu serverar jag boende på silverfat här! kom och frossa!

Tillbaka
Topp