Boende

Linen

Ny medlem
Boende
Hej!
Vi e två goa tjejer som ska jobba i Val Thorens i vinter. Vårt enda "lilla" problem är att vi inte har något boende än!
Hoppas någon kan hjälpa oss!

/ Linen & Elin
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp