Boendekompisar St Anton 13/14

oskrwgrls

Medlem
Tjena!
Jag är en kille på 22 år, hittills gjort 3 säsonger i rad sen jag slutade gymnasiet, varit i St. Anton (där jag också jobbade på Intersport), Revelstoke och senast nu Kicking Horse.
Gillar att fotografera som är ett stort intresse och vilket jag också läser två kurser om på högskolan i detta nu. Att ge sig ut på tur och traska en bit är något jag inte har något emot om det liftburna pudret inte är så mycket att ha.
Åker både bräda och skidor men denna säsongen får det bli bara skidor... Tror jag.
Fest är inga problem men åker dit för att åka skidor, har druckit min beskärda del av sprit och öl min första säsong i Österrike...
Känner att det här med renlighet, hygien och whatnot känns rätt uttjatat och är väl en självklarhet?
Har bott med såväl mestadels killar som merparten tjejer så jag funkar med de flesta vill jag påstå.
Verkar jag intressant som någon du/ni kan tänka er att dela boende med så hör av dig/er!
Kör i vind!

Tjena! Karin heter jag, 22 år från Linköping som tänkte göra min tredje säsong i st Anton denna vinter. Åker bräda och älskar offpisten. Har tänkt försöka utvecklas lite mer i parken denna säsong om det är lågt på puderfronten.

Säger som du när det gäller festandet! Har fått mer än tillräckligt senaste vintrar men självklar bangar man ju inte en rolig fest då och då bara för man blivit gammal räv!

Just nu pluggar jag tyska på universitetet samtidigt som jag jobbar vid sidan av. Har inte bestämt om jag ska jobba denna vinter eller om det blir en till säsong fylld av frihet och åkande.
Jag planerar att åka ner i årskiftet och har mailat lite olika haus men inte fått svar än så länge!

Skulle va kul att bo med en eller några stycken!

Hej!
Vi är tre tjejer som nu har fått boende i St Anton! Boendet heter appartement charlotte och hon som vi ska hyra av heter Liselott Gasser, är det någon som vet något om det boendet? bra eller dåligt?

Det är även så att vi söker en till tjej som vill bo tillsammans med oss. Vi alla har planerat att jobba där nere och är tre stycken allmänt lättsamma tjejer som gillar att festa och åka skidor! Vi alla är 19 år, tog alltså studenten i år så det här är första gången som vi ska säsonga i St Anton! Så berätta lite om er själva nedan:)

Med vänlig hälsning Linnéa, Ronja och Filippa!

Senast ändrad:
Hallå där!

Har ni hittat någon fjärde rumskompis?
Annars är jag nämligen intresserad! :)
Jag är precis som ni 19 år gammal och tog studenten från gymnasiet nu i somras.
Just nu pluggar jag Tyska i den tyska staden Lindau, men bor vanligtvis i Göteborg.
Jag håller på att söka arbete i St. Anton för fullt, och har tänkt mig något där jag kan kombinera arbete med skidåkning och uteliv etc. :)

Med vänlig hälsning!
Emma

Tillbaka
Topp