Boendeplatser lediga i Verbier 20/21

Tildelöfgren

Ny medlem
Tja!
Jag, min kille och en polare tänkte dra till Verbier en säsong och har ett boende för 7 pers med 4 platser över. Priset per person är ca 33 papp med tillgång till boendet från jan- slutet av april. De är ett najs hus med 2 våningar, kök, tvättmaskin, diskmaskin och annat soft. Om du är sugen på att bo med oss hör av dig här eller på fb!!

snooze_gabbe

Ny medlem
Tja! Vi är 4 killar från Stockholm som precis blev av med vårt boende i Verbier till vintern, på grund av att ägarna sålde huset... Så vi letar nytt!
Vi är 23 år, lätta att ha och göra med, erfarna skidåkare, 2 av oss säsongade i Verbier förra vintern och jag har varit där ett antal gånger tidigare. Jag kommer att köra ner min bil som kan vara bra att ha under säsongen, men vore skönt att slippa sova i den :)
Vi planerar att åka ner januari-slutet av april så detta låter ju optimalt för oss! Enda frågan egentligen är vilken adress ligger huset på?
Vi är jätteintresserade av att bo med er, hör gärna av dig här, på facebook eller ring mig på 070-215 52 54 om det låter intressant! Ha det bäst!
/Gabriel Sandberg

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp