bojkotta junkyard!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ekdahl

Ny medlem
bojkotta junkyard!
tja,

tycker junkyard har gjort ett stort misstag genom att släppa en ful tshirt där det står: never inline or (skii)

30994.jpg

för det första är det jävligt omget, lite sådär att man var 8 år och hatade skidåkare och tvärt om för det var coolt.

för det andra, det heter ski.

så skriv nu ner vad ni tänker göra och vad ni tycker om det.
/ekdahl

Edid: skriv gärna till dom med. http://www.junkyard.se/contact.aspx
Edit2: orka hata på snowboardåkare, jag gör det inte iaf. bara töntigt.

Senast ändrad:
bojkotta junkyard!
HAHA!!! Kan vara det löjligaste någonsin.. Dampa för att ett företag säljer en t-shirt!!?

bojkotta junkyard!
Todd sa:
HAHA!!! Kan vara det löjligaste någonsin.. Dampa för att ett företag säljer en t-shirt!!?
tror bestämt inte att jag dampar, då hade jag skrivit mer i stilen åååh j'vla junkyard hatar dom b**arna osv.

tycker det är löjligare av dom faktsikt.

bojkotta junkyard!
>>Jag säger de samma fan! så jävla löjligt att hålla på sådär, acceptera andra saker än de dom håller på med!!

tycker att junk ska acceptera andra saker och inte bete sig som nåra senila pensionärer<<

>>jag ska fan beställa en och kryssa junkyard och sätta ett hjärta runt skii (: nån mer som är på?

funderar även på att sicka en bild till dom, de vore nice om många gjorde de, större effekt då.. men då kan de ju låta barsligt av oss också men va gör man inte för sporten, eller som man sa när man va lite "de va ni som började!"<<

DET va de ja skrev i förra you know ;)

bojkotta junkyard!
Ekdahl, jag står vid din sida! Fan va fult !
Som om freeride.se skulle trycka en tröja som såg ut såhär:
2w1weuu.jpg

bojkotta junkyard!
"Hej! Ville bara säga det att t-shirten ni har gett ut "Always Online never inline or skii" har väckt ganska starka känslor bland många skidåkare! Personligen tycker jag det va extremt fjantigt gjort av er och att ni har nog förlorat en stor del skid kunder nu då det har vart väldigt många som köpt vinterkläder av er för att ha att åka i."

Freeride.se har iaf lite stake i kroppen och välkommnar alla!

bojkotta junkyard!
Nån som är på min ideé?

funderar även på att skicka en bild till dom, de vore nice om många gjorde de, större effekt då.. men då kan de ju låta barnsligt av oss också, men va gör man inte för sporten, eller som man sa när man va lite "de va ni som började!"<<

bojkotta junkyard!
Dahllof sa:
Nån som är på min ideé?

funderar även på att skicka en bild till dom, de vore nice om många gjorde de, större effekt då.. men då kan de ju låta barnsligt av oss också, men va gör man inte för sporten, eller som man sa när man va lite "de va ni som började!"<<
Tror inte det skulle vara så lyckat! Då sjunker vi ju bara ner till deras nivå.

bojkotta junkyard!
Waster sa:
Dahllof sa:
Nån som är på min ideé?

Tror inte det skulle vara så lyckat! Då sjunker vi ju bara ner till deras nivå.
precis, bara sluta handla där eller skriv ett mail till dom.

bojkotta junkyard!
Kom att tänka på en sak. Det måste ju va nästan 60/40 snowboard vs skidåkare som
beställer från junkyard. Fatta om dom skulle tappa 40%.
Jag tycker vi bojkottar som fan tills dom
trycker en tröja med hjärta <3 ski

Senast ändrad:
bojkotta junkyard!
nee inga jäkla nya tshirtar eller något, räcker bara att dom tar bort den tshirten tycker jag.

bojkotta junkyard!
Dahllof sa:
>>Jag säger de samma fan! så jävla löjligt att hålla på sådär, acceptera andra saker än de dom håller på med!!

tycker att junk ska acceptera andra saker och inte bete sig som nåra senila pensionärer<<

>>jag ska fan beställa en och kryssa junkyard och sätta ett hjärta runt skii (: nån mer som är på?

funderar även på att sicka en bild till dom, de vore nice om många gjorde de, större effekt då.. men då kan de ju låta barsligt av oss också men va gör man inte för sporten, eller som man sa när man va lite "de va ni som började!"<<
Greppar inte din idé riktigt? Om vi gissar att 1000 personer köper varsin
"Always Online never inline or skii" och tröjan kostar ca. 299 kr = 299000 kr.
Och sen målar alla ett hjärta runt "skii" och skickar in en bild till junkyard?

Jag tror inte att junkyard varken bryr sig eller tar illa upp om dom går
med förtjänst med en kampanj MOT skidåkare....

Senast ändrad:
bojkotta junkyard!
nej ja vet, de är de som är min ideé och verkligen se om de finns folk som skulle göra så?

^undersökning

min åsikt är precis som ekdahl´s

bojkotta junkyard!
haha håller fan med dig ekdahl, fan va taskiga dom är :X vi lär hitta på nåt sätt att knäcka dom jävlarna på ..

bojkotta junkyard!
Framförallt skate, men även snowboardåkare har alltid hatat skid & inlineåkning. Det är väldigt sällan tvärtom. Det säger ju en hel del faktiskt.

bojkotta junkyard!
Christoffer_Aldell sa:
Framförallt skate, men även snowboardåkare har alltid hatat skid & inlineåkning. Det är väldigt sällan tvärtom. Det säger ju en hel del faktiskt.
tycker också att det är en underlig tshirt dom har tryckt, men varför bli så irriterade? de e väll bara å inte köpa den. och du aldell, jag åker oftast i en grupp med flera skidåkare och flera snowboardåkare, och det är ingen av oss som "hatar" någon annan bara för att de åker ngt annat.

Men det är betydligt oftare som man hör äldre personer racka ner på snowboardåkare för att "de bara sitter i backen" och förr att "de förstör pisterna" etc etc.
Så att säga att snowboard alltid hatat skidåkare är fel, även om det skulle va förståligt då snowboardåkare inte hade tillgång till skidsystemen förut.

bojkotta junkyard!
Mellan skidor och snowboard finns en HatKärlek, man driver ständigt med varandra,
men på ett OSERIÖST sätt! Tänk om exempelvis om en nyhetsuppläsare på Tv4
skulle i direktsändning berätta om hur otrevlig och ful hans arbetskamrat är.
Tror att "arbetskamraten" skulle ta illa upp...

bojkotta junkyard!
FGustav sa:
Kom att tänka på en sak. Det måste ju va nästan 60/40 snowboard vs skidåkare som
beställer från junkyard. Fatta om dom skulle tappa 40%.
Jag tycker vi bojkottar som fan tills dom
trycker en tröja med hjärta <3 ski
Jag skulle vilja veta var du får den faktan ifrån? hur vet du att de är 60/40?
Ringt o frågat?

bojkotta junkyard!
det är nog skit samma hur mycke, en betydlig del är det ju. men jag tror det är många skidåkare som handlar på junkyard, och alla dom borde nu bojkotta junkyard så får vi se hur kul det blir för dom. annars tycker jag att den där tröjan va rasistisk mot oss skidåkare :P

bojkotta junkyard!
FGustav sa:
Förfrågade precis Oakley om dom kunde trycka en:
http://i16.tinypic.com/33e0b5k.jpg
Haha fixa en till mig också isf:D
Bäst idag!
Jag beställde ett skärp därifrån. Skrev till dom att det var onödigt av dom att trycka en sån t-shirt eftersom dom nog förlorar en del skidåkar kunder.

Jag kommer nog inte köpa någe mer därifrån iaf.
Bättre att köpa från steepstore!!!

Ski for life!
//
Your love Filleman

Senast ändrad:
bojkotta junkyard!
asså shit det är ju ni som är fjantiga!!
att ni ens orkar bry er om en t-shirt.. skit bara i att köpa den då!!
det är väll lika hårt mot inlinesåkare om inte värre dom är ju hånade överallt.
t.ex. tacky.se...
tycker själv att det är ganska kul..
sen har burton gjort en liknande t-shi förut ska alla sluta köpa deras saker bara för det..??

bojkotta junkyard!
fan jag åker ju med burton brallor:O GÅR INTE GÅR INTE! Nån som säljer ett par oakley?:D

bojkotta junkyard!
jag vet vad jag tänker göra, klicka på bakåtknappen å fortsätta kolla runt på freeride, dock vare lite fjantigt av dom men nån skidåkare har väl sagt nåt dumt

bojkotta junkyard!
Varför hänga upp sig på detta..?!?!?!?!?!

Tycker fortfarande att junkyard.se är en utav de bättre online butikerna & dom har tillfredställst mig mycket bra.... ;)

bojkotta junkyard!
bojkotta junkyard!
Filleman sa:
Jally sa:
FGustav sa:
Förfrågade precis Oakley om dom kunde trycka en:
http://i16.tinypic.com/33e0b5k.jpg
du vet väl att oakley har jävligt mycket med snowboard att göra åxå? Hur många skidåkare äre som har en oakley promodel? de är iaf 3 snowboardåkare... Oakley var ju ämnat för snowboardåkare från början, så du får nog be nå annat märke.
Men hurru smart arsle! Hur seriös tror du han är!?!?
med tanke på att han verkade rätt seriös på 60/40 grejjen längre upp så... då har han ju inte tänkt på alla skatare.

bojkotta junkyard!
Jally sa:
Filleman sa:
Jally sa:
du vet väl att oakley har jävligt mycket med snowboard att göra åxå? Hur många skidåkare äre som har en oakley promodel? de är iaf 3 snowboardåkare... Oakley var ju ämnat för snowboardåkare från början, så du får nog be nå annat märke.
Men hurru smart arsle! Hur seriös tror du han är!?!?
med tanke på att han verkade rätt seriös på 60/40 grejjen längre upp så... då har han ju inte tänkt på alla skatare.
Jag anntar att 60/40 grejen endast låg mellan skidåkare och snowboardåkare.
Eftersom han tar ju inte upp något med inlinesåkarna heller.
Alltså äre bara en jämförelse mellan snowboardåkare och skidåkare.

Men om man tänker efter så tror jag inte han har skrivigt och frågat oakley om dom kunde trycka en sån tröja. Eftersom oakley är alldelse för seriösa för att göra något sådant till skillnad från junkyard.

bojkotta junkyard!
ZZZZZZZZZZZZZZZZz

Äldsta beefen i historien... skate v.s. inline, snowboard v.s. skiers osv...

Jag säger som dom gamla wakeboarhjältarna på mutiny wakeboards sade... "skiers smoke pole"

Men det gör jag väl för att jag är en konservativ brädåkare-gubbe.

över och ut....

PS hejja junkyard!!! synd bara att dom är såna OSTAR hela högen!!! :D
Thomas har du köpt några nya starwarsgubbar till kontoret??

Ds

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp