Boot

Lerman

Ny medlem
Boot
Är Northwave Topaz WMS -06 något att ha?
Tänkte att jag är en snubbe me ganska smala fötter så en tjej boot kanske skulle passa...
Jag åker inte så mycke nämligen...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp