Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
BootFit - lite för liten eller lite för stor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zupermac" data-source="post: 1290888" data-attributes="member: 49784"><p>Ja, det är tyvärr min känsla också.</p><p></p><p>Fö. var jag i Sälen och gjorde mina sulor. De blev aldrig riktigt bra och när jag var i Vemdalen vid ett senare tillfälle så pratade jag med någon kunnig där och han utbrast, "ja, så där kan man ju också göra". Kommer tyvärr inte ihåg vad han hette men verkade duktig på sin sak. Sånt gillar jag, när de bryr sig om sitt jobb och vill allt för kunden. Men att gjuta en sula är en sak som egentligen inte behöver testas på samma sätt som en tryckt sko/skal. Då vill man ju ha nära till backen och ha möjligheten att kunna komma tillbaka som trycka mer, om det behövs.</p><p></p><p>Jag gillar mina blå och det är egentligen inget fel på dem, förutom att de är smala framtill och att foten domnar efter ett tag. Har även svårt att komma i och ur dojjan då det är trångt i insteget. Kan man göra något på egen hand (jag är händig i garaget)?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zupermac, post: 1290888, member: 49784"] Ja, det är tyvärr min känsla också. Fö. var jag i Sälen och gjorde mina sulor. De blev aldrig riktigt bra och när jag var i Vemdalen vid ett senare tillfälle så pratade jag med någon kunnig där och han utbrast, "ja, så där kan man ju också göra". Kommer tyvärr inte ihåg vad han hette men verkade duktig på sin sak. Sånt gillar jag, när de bryr sig om sitt jobb och vill allt för kunden. Men att gjuta en sula är en sak som egentligen inte behöver testas på samma sätt som en tryckt sko/skal. Då vill man ju ha nära till backen och ha möjligheten att kunna komma tillbaka som trycka mer, om det behövs. Jag gillar mina blå och det är egentligen inget fel på dem, förutom att de är smala framtill och att foten domnar efter ett tag. Har även svårt att komma i och ur dojjan då det är trångt i insteget. Kan man göra något på egen hand (jag är händig i garaget)? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
BootFit - lite för liten eller lite för stor?
Tillbaka
Topp