Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
BootFit - lite för liten eller lite för stor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StefanAaroe" data-source="post: 1291024" data-attributes="member: 167938"><p>Jag har samma problem som du i början av dagen. Jag kör helt uppknäppta pjäxor i lift och knäpper upp helt så fort jag kommer ner. Efter en timme eller två brukar det räcka att knäppa upp de två nedersta. Under våren när det är varmare så behöver jag inte knäppa upp alls… Det är väl detta som är problemet. Jag tror att om du väljer 28.5 så kommer pjäxan packa ur och glappa efter någon säsong. Särskilt när det blir varmare på våren. </p><p>Om du har nära till Sthlm så finns det Garaget eller Länna Sport. Jag tycker garaget är grymma men det beror helt klart på när du kommer dit. Åker du dit nu är det väldigt mycket folk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StefanAaroe, post: 1291024, member: 167938"] Jag har samma problem som du i början av dagen. Jag kör helt uppknäppta pjäxor i lift och knäpper upp helt så fort jag kommer ner. Efter en timme eller två brukar det räcka att knäppa upp de två nedersta. Under våren när det är varmare så behöver jag inte knäppa upp alls… Det är väl detta som är problemet. Jag tror att om du väljer 28.5 så kommer pjäxan packa ur och glappa efter någon säsong. Särskilt när det blir varmare på våren. Om du har nära till Sthlm så finns det Garaget eller Länna Sport. Jag tycker garaget är grymma men det beror helt klart på när du kommer dit. Åker du dit nu är det väldigt mycket folk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
BootFit - lite för liten eller lite för stor?
Tillbaka
Topp