Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bootfitting länna sport
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1141743" data-attributes="member: 83225"><p>Jag blir nästan provocerad av den dumsnålheten. Jag jobbar mycket med handel och stadsutveckling till vardags och då tycker alltid frågan upp om paradigmskiftet som handeln genomgår och hur fysiska butiker ska kunna hitta nya affärsmodeller för att tjäna pengar. Här har vi alltså butiker som har kompetensen och kapaciteten att göra det "gratis" och därmed få en unik USP gentemot näthandeln och då väljer de att göra så här?! Om jag ändå måste betala för modifieringen så kommer jag ju att köpa på nätet och sen betala för tjänsten i verkstaden på en skidort där jag kan korrigera och testa löpande. Just precis så har jag redan gjort med mina två senaste pjäxköp faktiskt. Innan dess var det Åre Skidsport, vilka faktiskt erbjuder "gratis" modifieringar tills det är bra, även flera år senare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1141743, member: 83225"] Jag blir nästan provocerad av den dumsnålheten. Jag jobbar mycket med handel och stadsutveckling till vardags och då tycker alltid frågan upp om paradigmskiftet som handeln genomgår och hur fysiska butiker ska kunna hitta nya affärsmodeller för att tjäna pengar. Här har vi alltså butiker som har kompetensen och kapaciteten att göra det "gratis" och därmed få en unik USP gentemot näthandeln och då väljer de att göra så här?! Om jag ändå måste betala för modifieringen så kommer jag ju att köpa på nätet och sen betala för tjänsten i verkstaden på en skidort där jag kan korrigera och testa löpande. Just precis så har jag redan gjort med mina två senaste pjäxköp faktiskt. Innan dess var det Åre Skidsport, vilka faktiskt erbjuder "gratis" modifieringar tills det är bra, även flera år senare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bootfitting länna sport
Tillbaka
Topp