Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Boots?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schoobang" data-source="post: 1195860" data-attributes="member: 140174"><p>Alla dom stora tillverkarna gör väl bra boots om de passar just dina fötter...är väl det tråkiga svaret. Bräda och bindningar kan man köpa otestat i större utsträckning tycker jag, men inte skor. Sen finns det vissa märken som generellt sett passar smalare fötter och tvärtom. Jag har just smala fötter och har gillat Nike väldigt mkt, dock har dom slutat med snowboard. I år ska jag testa Nitro select som känns bra på foten iaf.</p><p></p><p>Superviktigt när man köper nya boots är förstås storleken. Strunta i vad du har för skostorlek i vanliga fall och mät istället fötterna och kolla bootsens mondo-storlek. Köp den som ligger närmst ovan dina mått. Det kan göra lite ont i tårna första dagarna dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schoobang, post: 1195860, member: 140174"] Alla dom stora tillverkarna gör väl bra boots om de passar just dina fötter...är väl det tråkiga svaret. Bräda och bindningar kan man köpa otestat i större utsträckning tycker jag, men inte skor. Sen finns det vissa märken som generellt sett passar smalare fötter och tvärtom. Jag har just smala fötter och har gillat Nike väldigt mkt, dock har dom slutat med snowboard. I år ska jag testa Nitro select som känns bra på foten iaf. Superviktigt när man köper nya boots är förstås storleken. Strunta i vad du har för skostorlek i vanliga fall och mät istället fötterna och kolla bootsens mondo-storlek. Köp den som ligger närmst ovan dina mått. Det kan göra lite ont i tårna första dagarna dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Boots?
Tillbaka
Topp