Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Boots?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1196418" data-attributes="member: 64225"><p>Kan inte hålla med om att Vans är riktigt smala, som jag skrev så är de klart bredast av de boots jag har och haft flera par Vans. Vans brukar rekommenderas när det pratas breda boots. Dock ska tilläggas att de tidigare varit ganska smala över hälpartiet men breda framtill. Men det är klart, det är något år sedan jag senast åkte på Vans så det kan ha ändrat sig med bredden. Något jag märkt är dock att själva vinkeln på tåraden är väldigt avgörande för hur en sko/boot/skridsko upplevs, det vill säga om lilltån är mer i höjd med stortån eller placerad längre bak på foten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1196418, member: 64225"] Kan inte hålla med om att Vans är riktigt smala, som jag skrev så är de klart bredast av de boots jag har och haft flera par Vans. Vans brukar rekommenderas när det pratas breda boots. Dock ska tilläggas att de tidigare varit ganska smala över hälpartiet men breda framtill. Men det är klart, det är något år sedan jag senast åkte på Vans så det kan ha ändrat sig med bredden. Något jag märkt är dock att själva vinkeln på tåraden är väldigt avgörande för hur en sko/boot/skridsko upplevs, det vill säga om lilltån är mer i höjd med stortån eller placerad längre bak på foten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Boots?
Tillbaka
Topp