börja med telemark...

lotten-totten

Ny medlem
börja med telemark...
provade telisar för första gången i vintras, skandal att det inte blitt tidigare...
hur som helst, tänkte säsonga i vinter o vill satsa mer på telemark, har nån nåt tips på var jag akn få tag på ett par bra telispjäxor, storlek 39? Vilka är bra?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp