Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Börja med toppturer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 1038298" data-attributes="member: 13851"><p>Bra att mitt budskap ang växling från åkläge till gå alt skejtläge gick fram. Denna funktion finns ju på en del nyare bindningar men dom är något tyngre. Bra när man skall långt på platten.</p><p>Den nya Frirschin ser lovande ut, men den har litet mycket rörliga delar och är inte färdigutvecklad enl. Min källa i Frankrike.</p><p>Skor utvecklas hela tiden. En medeltung men otroligt stabil är nya Scarpa Freedom passar även fötter med högt fotvalv och bred framfot. La Sportiva har en mycket intressant lätt sak mycket stabil. Men den kommer att göras om till nästa år då f örsta exen var allt för låga över insntenget. Enligt samma källa i Briancon Alpi Matt som är speciliserade på touring och kan allt i ämnet</p><p>earn your turns</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 1038298, member: 13851"] Bra att mitt budskap ang växling från åkläge till gå alt skejtläge gick fram. Denna funktion finns ju på en del nyare bindningar men dom är något tyngre. Bra när man skall långt på platten. Den nya Frirschin ser lovande ut, men den har litet mycket rörliga delar och är inte färdigutvecklad enl. Min källa i Frankrike. Skor utvecklas hela tiden. En medeltung men otroligt stabil är nya Scarpa Freedom passar även fötter med högt fotvalv och bred framfot. La Sportiva har en mycket intressant lätt sak mycket stabil. Men den kommer att göras om till nästa år då f örsta exen var allt för låga över insntenget. Enligt samma källa i Briancon Alpi Matt som är speciliserade på touring och kan allt i ämnet earn your turns [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Börja med toppturer
Tillbaka
Topp