Börja skriva!!!!

Börja skriva!!!!
Tycker att det nya forumet är SNYGGT men är det bara jag som upplever att det har blitt segt och långsamt att bläddra i? Kan det vara en orsak till de få inläggen? Hatar att vara pessimistisk för jag älskar att följa debatten på denna häringa goa sidan.

:)Eskil #1

Börja skriva!!!!
Jag tycker att det nya forumet är snyggt men det har blivit utspritt på 3 och mindre lättöverskådligt. Dessutom är det lite segare, och ovant och det är nog darför som ingen skriver några inlägg här längre. Jag tycker att det ska stanna vid ett forum för att diskutera i.

Tackohej

Börja skriva!!!!
Jag tycker det har blivit mer lättöverskådligt!
Förut fanss det hur många inlägg som helst att cruisa genom. Nu kan man välja vad man är intresserad av!
Bra jobbat Johan!

Börja skriva!!!!
Tycker också att forumet har blivit sämre, till den största delen. det som är bra är att det numera är indelat i olika kategorier. Annars så känns det så ovant och jobbigt. Vill ha tillbaks den gamla goda tiden. Förresten så stod det när man kom in i forumet att man kunde #####ta på gamla inlägg, tror jag kolla det. för övrigt vill ajg tillägga att jag tror jag dör, nu är säsongen snart slut(ja, jag vet att man kan åka upp till riksgrönsen men säkert att jag har råd med det)och jag åkte skidor för sista gången i helgen. Jag gråter.

Börja skriva!!!!
Ni ska vara glada att det finns ett forum över huvudtagen :)...

Nej men ärligt talat så börjar jag gilla det här forumet bättre nu... i början så kändes jag helt borta, men nu har jag börjat att använda funktionen "läs meddelanden från (valfri dagar)" och helt plötsligt vart allt mycket bättre...

Tycker i alla fall att hemsidan och forumet har blivit mycket bra...

en anledning till att det har blivit mindre inlägg kan ju också bero på att säsongen är slut för många... och snart även för mig :(

//GS

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp