Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har borrat fyra skidor efter den mallen och den funkar prima. Se till att göra rätt med sulmåttet bara. Mallen är gjord för 304mm sula så har man 284mm ska det överlappa med 1cm från framdelen och 1cm från bakdelen vid ditt monteringssträck på skidan. Mät från båda sidorna på skidan när du tejpat på mallen så den verkligen ligger i mitten.xSooLx sa:Du kan hämta en här
Obs., kan inte bekräfta hur den passar så kolla mot bindningen innan du borrar...
Tack för tipsen, kommer du på något mer att tänka på så skriv gärna här.herrgard sa:Jag har borrat fyra skidor efter den mallen och den funkar prima. Se till att göra rätt med sulmåttet bara. Mallen är gjord för 304mm sula så har man 284mm ska det överlappa med 1cm från framdelen och 1cm från bakdelen vid ditt monteringssträck på skidan. Mät från båda sidorna på skidan när du tejpat på mallen så den verkligen ligger i mitten.xSooLx sa:Du kan hämta en här
Obs., kan inte bekräfta hur den passar så kolla mot bindningen innan du borrar...
EDIT: Mallen ska skrivas ut i 100%. Många skrivare vill ha typ 98% och då blir måtten fel. Mallen har en sträcka som ska vara 100mm så det är bara att printa och kontrollmäta den.
Överkurs: Beasthästskon lägger ju på några millimeter på hälen, så ska du förskjuta monteringen i justeringsintervallet, glöm inte det!
De 2 dynafit maller jag hittade där stämde ej med mina Beast 16.ByB3rg sa:http://www.bindingfreedom.com/paper-tempaltes/