Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tjena! Aa tyvärr blir det svårt. Antar att du menar bara boende då, och ja 3500euro/person är nog vad du får lägga på ett boende för 5 månader. I St Anton ligger det mesta på det, kanske något under och något över, men 3500€ la jag förra året. Lycka till!Savegard sa:Hallå där! VI är tyvärr 4-5 personer hade vart soft annars men tänkte fråga vad brukar priset ligga på för en säsong? fick svar från ett ställe där det kostade 3500euro/per person. Är det dyrt eller är det ungefär vad det kostar?
Taaack![]()
Blir skåning i höst och alpare(?) i vinter. Är helt själv, vill gärna bo med er! Hur kan jag nå er på ett smidigare sätt?EbbaRabe sa:Tjaa! Vi är tre tjejer från Malmö, 20 år. Två av oss ska ner för vår andra säsong och en för sin första.
Hoppas på bättre snö än vad vi hade i vintras och då på mer skidåkning! Kombinerat med fest, afterski men även jobb. Nu letar vi tre till roomies för att fylla vad vi nog vill kalla en av St Antons bästa lägenheter. En stor 6-mannalägenhet i Nasserein, nära liften, ca 10 min från Spar. Hyran är ca 37500kr för säsongen (dec-april) + deposition. (Vilket lägenheten är värd och ca hyran ligger på i St Anton)
Så vill du/ni bo med tre skåningar i vinter?
Seees