davidL Ny medlem 2003-10-21 Bostad?... Någon? #1 Behöver nånstans att bo efter nyår. Helst i Frankrike eller Verbier. Allt av intresse!!! OBS! Jag är tyvärr inte miljonär men det är väl ingen av oss på Freeride? Simma lugnt! /David
Behöver nånstans att bo efter nyår. Helst i Frankrike eller Verbier. Allt av intresse!!! OBS! Jag är tyvärr inte miljonär men det är väl ingen av oss på Freeride? Simma lugnt! /David